لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
در اروپـا دفاع 3 نفره مناسـب نیـست

در اروپـا دفاع 3 نفره مناسـب نیـست

تاکیناردی هافبک سابق یووه که از بازی تیم ِ سابق خود مقابل گالاتاسرای راضی نیست از یوونتوس و مشکلات ِ بازی این تیم می گوید .

" در اروپا شرایط متفاوتی وجود دارد. باید همه چیز را در نظر گرفت. به نظرم دفاع 4 نفره در مقابل مهاجمین موفق تر خواهد بود . این چیزی است که در بیشتر تیم ها دیده می شود "

" فکر می کنم که یوونتوس باید دفاع 3 نفره خود را تغییر دهد . حریفان یووه بازی و تاکتیک یووه را متوجه شده اند و بازی با 3 دفاع دیگر نمی تواند خوب باشد "

" زمانی که از 3 دفاع استفاده می کنید در واقع شما در استفاده از مدافعین کناری به عنوان یک یار کمکی در حمله محرومیـد . بازی کردن با 3 مهاجم و داشتن 2 مدافع در کنار برای شما برتری را ایجاد نمی کند و این برای تیمی که نیاز به برتری دارد فایده زیادی نخواهد داشـت "

" ما در خط حمله می توانیم ار یورنته بهره ببریم. او مهاجمی بلند قامت است و می تواند یک امتیاز ویژه در بازی های هوایی باشد . یووه نباید از او در خط حمله محروم شود "

" شاید مهمترین کاری که یووه می تواند انجام دهد به خدمت گرفتن ریبری است. او بازیکنی کامل است و می تواند نقش چند بازیکن را در زمین ایفا کند. ما نمونه آن را در بازی دیشب دیدیم که دروگبا چقدر تعیین کننده ظاهر شد "

بازی با رئال مادرید ؟

" وقتی که رونالدو در خط حمله باشد ممکن نیست که خطری دروازه را تهدید نکند و آسیبی به تیم نرسد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: